Tuesday, October 17, 2017

Mjekesia Islame Pj. 2

Mjeksia islame eshte sqarim dhe keshillim i asaj qe Allahu xh.sh na ka bere me dije ne Kur'an ose nepermjet thenjeve (haditheve ose shpjegimeve) te Derguarve te tij.

-TOKA DHE NJERIU

Vet njeriu si krijes eshte nje prej mrekullive te Allahut xh.sh. ai eshte krijuar nga toka, shume ilaçe (barna) dalin nga ajo. Kemi te bejm me nje gershetim domethenes dhe kuptimplote mes tyre. Pershembull; Njeriu perbehet nga shtat pjese.
Ne pjesen e pare eshte;  Toka, uji, ajri, nxehtesi (zjarri) (1). Pjesa dyte; Temperaturat. E treta jane lengjet truperore si psh gjaku qe ka funksion te ushqej trupin, pershtyma, etj. Pjesa e katert jane organet. Pjesa e peste jane deshirat. Pjesa e gjashte eshte natyra e njeriut, levizshmeria, vitale dhe fizike. E shtata ka te bej me fuksionet. Trupi i njerit kalon ne tre gjendje; i shendetshem, i semure dhe pleqeria (as i shendetshem as i semure). (2)

- SHENDETI 

Profeti Davud a.s. ka thene:

"Shqetesimi, halli ose brenga e pak casteve te njeriut e plak ate sa per nje vit."

Po ashtu ne nje thenje tjeter tregohet se profeti Davud a.s. ka thene:

"Shendeti eshte kurore ne kokat e te shendetshmeve, vleren e te cilit e din dhe vlersojne vetem te semuret."

Ndersa profeti Muhammed a.s. ka thene:

"Kerko nga Allahu falje dhe shendet." (Nesaiu)

Veçori e njeriut eshte se ai kerkon te ushqehet atehere kur ai ka nevoj. Po ashtu ne rast te nje qendje jo te mir, alarmohet dhe kerkon sherim duke ju drejtuar alternativave te mundshme per tu sheruar. Psh kur njeriu nuhat shum do te thote qe ka nevoj per ushqim, ose kur ka munges te pershtymes ne goje. Kemi edhe nje shembull tjeter ; njeriu ne dimer ka nevoj per gjera te nxehta dhe e kunderta e saj me qellim e te mos ftohet. Ftohja eshte rrezik i madh per trupin e njeriut.

Profeti Muhammed a.s. ka thene: 

"Shkaku i shume (apo i te gjitha) semundjeve eshte te ftohtit." (Trans, nga Enesi r.a.)

- UJI

Allahu xh.sh thote: 

"...Dhe ujin e beme baze te jetes se çdo sendi, a nuk besoni?" (El Enbija; 30)

Me kete ajet Kur'anor ne besojme se uji eshte baza e jetes. Me ujin gjallerohet cdo gje, pra mund te themi fare mir se uji eshte jet pa te cilin nuk mund te jetojme. Njeriu e merr veten kur ai pi uj po ashtu edhe toka, bimet etj. Por njeriu nuk mund ta keqperdor ujin. Nese tokes do i leshojme shume uje, (me intesnsitet te lart) ne nje interval kohor te shkurter , ajo deformohet, i largohen vlerat ose vetit qe ajo mbart duke krijuar shqetesim dhe pa qendrueshmeri etj. Kjo ngjason kur njeriu pi uje shpejt dhe pa nderprerje, Kjo eshte eshte shume e demshme per shendetin.

Ndersa Muhammedi a.s. tran, nga Enesi r.a. se ai e kishte  tradite qe kur pinte uje ta nderpriste ate tre here.

Uji gjithashtu te çlodh kur je i lodhur. Ai ndikon kur je i merzitur, pasi profeti Muhammed a.s. ka thene:

"Kur je i zemeruar, ulu edhe pi uj." Pasi zemerimi ose nxitimi thote profeti Muhammed a.s. eshte prej shejtanit. Shejtani eshte i krijuar prej zjarrit, uji e shuan zjarrin prandaj Profeti e ka keshilluar kete.

- LEVIZJA

Nese token e levizimin pra e punojme ajo ka me rendimet per prodhim dhe eshte me efikase. Keshtu eshte edhe trupi i njeriut. Per kete Muhammedi a.s. ka thene: "Kaleroni qe te beheni te pasur, dhe ecni (udhetoni) qe te jeni te shendetshem."

- MARDHENJET SEKSUALE

Cdo gje Allahu xh.sh e ka krijuar ne çift vetem Allahu xh.sh eshte tek. Per kete gje Allahu xh.sh na sjell urtesin se Ademit a.s. , ai i vetem nuk kishte asnje kuptim dhe Allahu xh,sh i krijoj prehen e tij gruan me qellim qe te prehet ne te dhe te lej pasardhes.

Profeti Muhammed a.s. ka thene:

"O rini, kush prej jush ka mundesi te martohet, le te martohet, sepse kjo i ndihmon ne uljen e shikimi, dhe mbron organin intim nga mardheniet e paligjshme...." (Buhari)

Ndersa ne nje trasmetim tjeter nga Ibn Abasi kemi se Profeti Muhammed a.s. ka thene:

"Nuk ka zgjidhje me te mire per dy te dashuruar sesa martesa." (Ibn Maxhe)

Muhammedi a.s. ka thene;

"Asnje gje nuk kam shikuar se mund te dobesoje (te ndikoj) ne ndienjat e njeriut se sa ndikimi i gruas."

Pasi kur nje cift eshte i paster, besnik, dhe te dashuruar me njeri tjeterin ata behen nje. Aq sa pasardhesit e tyre i ngjajne ose nenes ose babait dhe keshtu me radh.
Ceshtja intime (mardhenjet seksuale) brenda normave (pra marteses) jane te shendetshme dhe cdo here duhet te jene ne perputhshmeri te deshirave dhe jo ne menyre te dhuntshme. Kur njeriu te jete pjekur nga ana seksuale (ose ka nevoj) atehere duhet te martohet. Martesa te ruan nga veprimet e ulta si prostitucioni , martesa eshte e shendetshme dhe ajo mundeson lenjen e trashegimtareve.
Aktet anal jane te ndaluara. Per kete kemi hadithin e transmetuar nga Ibn Maxhe qe profeti

Muhammed a.s. ka thene:
"Allahu nuk ia hedh syt nje personi qe ben mardhenie seksuale anale me gruan e tij." (Tirmidhi)

Ndersa ne nje trasmetim tjeter kemi:
"Ai qe ben mardhenie seksuale anale me nje burre ose me nje femer, ka bere kufer (nuk eshte besimtar).(Bejhakiu)

Ne nje trasmetim tjeter ne lidhje me aktet anale kemi:
"El Begaviu trasmenton se nje here e kane pyetur Kataden per mardheniet seksuale anale dhe ai ka treguar se Muhammedi a.s. ka thene: "Ajo eshte nje lloj homoseksualiteti." (Ahmedi)

Profeti Muhammed a.s. ka thene:

"Martohuni me ato vajza te pastra, te cilen e dashuron  dhe te cilat te dashurojne." (Xhabiri r.a.)

Edhe ky akt ka rregullat e saj, e thash pak me siper qe nuk duhet te mungoj deshira e kryerjes se aktit, e dyta nuk lejohet kryerja e ketij akti ne organet anale, e treta nuk lejohet kryerja e ketij aktin kur gruaja eshte ne kohen e hajdit (menstruacion) derisa ajo te pastrohet. Per me shume lexo suren El Bekare ; 222. Aktet intime mes nje cifti eshte e ndaluar reptesisht qe ti tregohesh te tjereve. Martesa eshte nje mrekulli prej te ciles ne kemi ardhur dhe prej te ciles lejme pasrdhes. Ne nuk e dim se si do jete femija jone. Cfare trupi do kete, cfare flokesh, sysh etj. pra ne vetvete me kete ne kuptojme se eshte Krijuesi i Gjithesise qe te jap jeten, pasardhesit, e me keto pasardhes ne gezohemi. (3)

- GJUMI

Vete gjumi eshte nje nga mrekullit e Allahut xh.sh. Ne nuk i japim urdher gjumit qe te vij, as nuk i japim urdher qe te largohet. Gjumi eshte ushqim per njeriun, ndersa mungesa e tij eshte katastrofte per njeriun. Gjumi ka kohen e vet dhe kur gjumi behet ne kohen e vet ai eshte i shendetshem. Po ashtu duhet pasur parasysh edhe menyren se si duhet behere gjumi. Psh nuk eshte mir te behet gjum permbys ose pa u tret ushqimi. Mire eshte qe njeriu te flej ne krahun e djathte.

Trans se Muhammedi a.s. ka fejtur ne krahun e djathte drejtuar nga kibla.
 Gjate dites nese eshte e mundur eshte mir qe te behet nje sy gjum. Muhammedi a.s. ka thene: "Beni pak gjume pasi vetem shejtanet nuk beje kurre gjume."

Po ashtu kemi hadithin e profetit Muhammed a.s. qe thote: "Gjumi gjate sabahut pengon bereqetin ose begatin."
Pergatiti:
Gezim Kopani


Ju mund te lexoni:

Mjeksia Islame Pj.1

Mjeksia Islame pj. 3

Mjeksia Islame Pj. 4

______________
1.Nxehtesi; Nxehtesia eshte shume e rendesishme ne jeten e perditshme. psh nxehtesi + uj= zmadhim i vellimit te ujit dhe ngritjen e tij lart. Po ashtu ftohtesi+uj=zvogelim i vellimit te ujit. Pra uji i nxehte ngrihet e kunderta bie.
2. Po ashtu njeriu nder te veçantat e njeriut jane pese shqisat. Gjuha, Hunda, Lerkura,  Syri, Veshi.
Gjuha; Gjuhen Allahu xh.sh e ka krijuar per te dalluar shijen e ushqimeve te llojevete ndryshme ku rol te rendesishem luan peshtyma.
Hunda; Hunda ne vetvete eshte nje aparat me te cilin nuhasim ererat e ndryshme. Psh nese njeriu ftohet bie aftesia e te nuhatiturit normal ne dallimin e ererave. Nuhatja eshte edhe veti mbrotje duke identifikuar eren e mir nga era e keqe.
Lekura; Lekura eshte kyç ne rolin e ndijimit. Me ant te saj ne ndiem ate qe ndodh ne lekur. Psh me te ne mund te dallojme cfare eshte e but ose e forte, cfare eshte e mbrehte, e nxehte apo e ftohte.
Veshi; Veshi eshte begati e madhe. Me te ne shikojme shume llojshmeri gjerash.
Syri; Me syrin definojme distances, permasen, ngjyrat. Trupi e leshon rrezen ose energjin e tij ne drejtim te syrit ne ate qe ai shikon. Syri eshte i kufizuar ne disa gjera dhe ne disa te tjera nuk i dallon psh xhindet, ose psh; syri e identifikon shkopin ne uj si te thyrer kur ne fakt nuk eshte i till. Syri ne berbejen e ti eshte shekce ne vete dhe nje nga mrekullit e Allahu xh.sh sic eshte i gjith njeriu. Ai ka disa perde. Profeti Muhammed a.s. ne disa raste eshte lejuar qe te shikoj ato gjera qe nuk mundemi qe ti shikojme psh; Profeti Muhammed a.s. ka shikuar formen e melekve.
Veshi; Veshi luan rol shume te rendesishem tek njeriu.  Shume gjera qe kuptojme apo qe realizojme ne jete eshte fal vesheve. Ate qe degjon e analizon duke dal ne konkluzion cfar duhet te mbash mend e cfare nuk duhet. Veshi bashkevepron me organet e tjera psh, nese ne nje distance te caktuar syri dallon dicka veshi menjehere vihet ne levizje per te identifikuar ndonje ze apo tingull.
3. Allahu xh.sh thote: "Zoti e kerijoi njeriun prej nje pike uji dhe e pergatiti. Pastaj ia lehtesoi rrugen. Pastaj ate e beri te vdese dhe atij e mesoi te varroset..." (Abese; 17-22)

Kontakt

Kontakt: e-mail: gezimi_01@hotmail.com

Contact Form

Name

Email *

Message *

Translate